Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


A HALO 3 története

2012.02.03

Melyik konzolexkluzív játék hiányzik nekünk, PC-seknek a leginkább? Sokan egyből rávághatnák, hogy a God of War széria, a Super Mario Galaxy, esetleg a The Force Unleashed, és még sorolhatnánk, de azt hiszem, abban egyetérthetünk, hogy Master Chief utolsó kalandja előkelő helyen szerepel ezen képzeletbeli listánkon. A Halo 3 hiánya különösen fájó pont, hiszen mind az első rész, mind a második megjelent PC-n is, és így, habár mi is kipróbálhattuk, miről zengtek ódákat az xboxos játékostársaink, a trilógia záródarabját még nem láthattunk. 2007-ben a Bungie elárulta, hogy jelenleg három játékon dolgoznak, és most már tudjuk, hogy ezek közül az egyik a Halo 3: Recon (ami tegnap új nevet kapott, így mostantól a Halo 3: ODST feliratot kell keresnünk), és talán a Halo 3 PC-s átirata is ott lapul, erre az eshetőségre pedig nemrég két utalást is kaptunk egyenest a Microsofttól.

Még az elején hadd szögezzem le: ezek a jelek csak nagyon nagy jóindulattal mondhatóak tényleges nyomoknak, de így is több, mint a semmi. Először is röpüljünk vissza egészen augusztus 4-ig, mikor a Microsoft meghirdette, hogy a DirectX technológiát használó játékaik egy részét ingyenesen kipróbálhatjuk. A promócióhoz egy szép kis ikont is kaptunk, ami egy kártyát ábrázolt, rajta a Gears of War, a Zoo Tycoon 2, és a Halo 3 emblémájával. Ezután minden játékokkal foglalkozó oldal elkezdett kombinálni, hogy már biztos nincs messze a hivatalos bejelentés, de sem az MS, sem a Bungie nem kommentálta az esetet. Aztán sokáig nem jöttek az üggyel kapcsolatos fejlemények, de újabb nyomra bukkantunk, ugyanis az áttervezett Games for Windows Live piactér weblapján a Halo 3-ra utaló jeleket láthatunk, amiket ti is könnyedén megtalálhattok, csak a fejléc alatti kék mezőben a három kis képet kell tüzetesen átnéznetek.

Mint mondtam, ezek csak nagyon halvány utalások, és lehet, hogy semmit sem jelentenek, de elgondolkodtató, hogy viszonylag rövid időn belül két ilyen ?véletlenség? is bekövetkezett. Mindenesetre várjuk a hivatalos bejelentést, és reméljük, a játék nem lesz Windows 7 vagy DirectX 11 exkluzív.

  

Újabb Halo 3 infók a Bungie-tól
(Xbox 360)
A legutóbb a Bungie ejtett néhány szót az év legjobban várt játéka, a Halo 3 fejlesztéséről. 

A Bungie szerint közel vannak a finishez, el lehet kezdeni tornáztatni a mutatóujjakat. Az is kiderült, miért okozott gondot sokaknak a Blastacular térkép letöltése a Halo 2-höz. Az Xbox Live számlázási rendszerébe hiba csúszott, és így néhányan ingyen hozzájuthattak a térképhez. A bugot kijavították, de most senki nem férhet hozzá az új tartalomhoz, még pénzért sem.

A Bungie a kalózakciók veszélye miatt állította le a letöltéseket. Más vélemény szerint az Xbox Live-on nem oldható meg a korhatáros tartalom letöltésének korlátozása. A Bungie szerint ez a Microsoft intézkedései miatt van, mert a fejlesztő Xbox-ra és Xbox 360-ra is elérhetővé akarja tenni a kiegészítést. A problémán most is dolgoznak.

A Bungie új multiplayer opciót tesztel a beta verzióhoz, a Saved Films-t. Nem mentek részletekbe, de elsőre letölthető replay funkciónak hangzik. A beta verzióval a Saved Films korlátozott formában jön ki, de a Bungie szerint így is elég jó lett. A kiadvány osztott képernyős játékot is megenged, igaz, csak két személy részére. Áthidalták a HD monitorok szabványkülönbségét is, így helyes arányban jelenik meg a játék ezeken a képernyőkön is.

Elárulták, hogy egy óriási térkép is lesz a csomagban, ami eddig elég üres volt, de kész van, és nagyon hangulatosra sikerült. Ez a legnagyobb térkép a játékban, valószínűleg járművek kellenek hozzá.

Információink szerint tévhit, hogy a Microsoft nyomására 1080p felbontáson is 60fps frissítési aránnyal fut majd a játék. Nem reális számokról van szó, mondta a Bungie. 1080p felbontás csak az Xbox 360 Elite-en lesz elérhető.

Elmondtak néhány dolgot a beta verzió irányítási rendszeréről, de ezeket még változtatják a játék végleges kiadásáig. Addig is böngésszetek a Halo 3 új arculatának képei között.

 

 

termékek luxusban:

A Halo név kihasználása mindenféle és fajta termék eladására továbbra sem áll le. Ezúttal jelmezeket vehetünk magunknak.

Ha valaki úgy érezte volna, hogy már csak egy Master Chief páncél hiányzik neki a teljes boldogsághoz, az most sikíthat örömében. Az Urban Collector ugyanis ilyenek forgalmazásába kezd. Az érdeklődők vehetnek sisakot, kesztyűt, és egész alakos vértet is. A legdrágább darab 699.99 dollárért kapható.

Következőnek életnagyságú Banshee-t szeretnénk!

 

halohelmet.jpg

Senki ne maradjon ki a jóból, itt egy szép kis Halo3-mas páncélkészítő, angol tudás előnyös ha azt is tudni akarod mi kell hogy a játékban is ilyen páncélod legyen ^^

 

 

 

 ÉN EZT GONDOLOM(MasterChief):

Az epikus történet a rég várt harmadik résszel folytatódik, a rendkívül sikeres és elismert család tagjaként. Master Chief visszatér, hogy befejezze a harcot, ezzel a Convenant, a Flood és az egész emberi faj között dúló háború lélegzetelállító tetőpontjára hág. Az Xbox 360 képességeit teljes mértékben kihasználó Halo 3-ban mindent továbbfejlesztettek, ami a Halo-t népszerűvé tette, bőséges grafikai, technikai és játékmenetbeli fejlesztéseket hajtottak végre, valamint teljesen új szintre emelték az online játékot.

Az apám azt mondta: ?Csak akkor harcolj, ha be is akarod fejezni!? Master Chief apja is hasonlókat mondhatott, mielőtt John-117 Spartan harcossá vált. Mert a kimondhatatlanul várt Halo 3-ban tényleg befejezi a harcot. A történet nem marad függőben a végén, nem kell ordítoznunk a képernyő előtt, nem kétséges, hogy ez a  Chief sztorija, mindenki más csak mellékszereplő benne és az sem kérdéses, hogy a  legsikeresebb videójáték-sorozatnak a legkiválóbb a befejezése.

 

De mint mindennek, a Halo 3-nak is vannak kis hibái. Ne aggódjatok a  jó dolgok bőven feledtetik a rosszakat. Ez tényleg az a Halo 3, amire három éve várunk.

Amikor utoljára láttuk Master Chief-et, éppen a Föld felé tartott, hogy megállítsa az Igaz Prófétát (Prophet of Truth) és csapatát, a Brute-okat, mielőtt azok a végletekig fanatizálva elpusztítják az univerzumot. Cortana a gusztustalan, hihetetlenül intelligens Flood-mutáns, Gravemind fogságába esett. Arbiter és Elite csapata, az emberiség egykori ellenségei belementek a fegyverszünetbe, hogy nagyobb ellenséget vegyenek célba. Egyszóval: nem álltak jól a dolgok a Földön. Három évet vártunk, hogy kiderüljön, mi történik ezután. A legtöbben elégedettek lesznek: a történet a Halo 2 érdekes szálait tovább boncolgatja, de sokkal egyértelműbb irányba tart. Az események sci-fi mozifilmet idéznek. De sajnos a készítők kihagyták Arbiter és az Elite csapat érdekes történetét.
A középpontba egyértelműen (és érthetően) Master Chief került. Ez azt jelenti, hogy a single-player játékban egyedül Chief-ként harcolunk. Arbiter csak egy mellékszereplő, furcsa álkapcsokkal és király karddal. Jó ötlet, hogy végig Master Chief-be zárva éljük meg a történetet, Arbiter történetének elhalványulása viszont fájdalmas veszteség. Persze én sem akarnám a fél játékidőt Arbiterrel tölteni, hátrahagyva Chief-et, de jó lett volna, ha a Halo 2 összetett története a Halo 3 moziélményével párosul.
Ettől függetlenül a Bungie látványosan megszívlelte a Halo 2 kritikáját. Nemcsak azért, mert Master Chief került a középpontba, hanem a környezetet is változatosabbá tették. Minden terepnek más hangulata van. Párszor vissza kell majd mennünk a már elhagyott területekre, de ez nem olyan jellemző, mint az előző részeknél.


A Halo 3 szintjeiben lenyűgözően váltakoznak a közelharc, a pár katona elleni intenzív csata és a nagyobb arénák. Néha úgy tűnik, mintha a katonák nem lennének elegen, de így is hatalmas káosz uralkodik a harcmezőn. Úgy érezhetjük, hogy Master Chief egy nagy esemény részese. A kilenc szint nagy része fantasztikusan jó, de az utolsó előtti annyira rosszul sikerült, hogy nem is tudom kiverni a fejemből. Ez egy olyan pálya, ahol már nemhogy a harcot nem akartam befejezni, de az aktuális csatát sem.
Érdemes megjegyezni, hogy a nehézségi szintet lejjebb vették ? igaz, jó okkal. A Bungie óriási közönségnek szánta a játékot, és sokan nem tudnánk mit kezdeni a nehezebb szintekkel. Több millióan fognak Halo 3-mat, és csak Halo 3-mat játszani idén. Mindenki be akarja fejezni a harcot. Ugyanakkor rengeteg hardcore Halo fan várta a játékot. Nekik a Heroic és a Legendary nehézségi szint való, ahol nagyon bedurvulnak a dolgok. Sokan viszont Normal szinten kezdenek majd játékba, és soha nem indulnak erősebb AI ellen, ahol a fegyvereink és a felszerelésünk komoly ismerete szükséges. A Normal szint egy átlagos játékosnak azonban túl könnyű, nem kihívás, unalmas. Tényleg érdemes rögtön nehezebbel kezdenetek, ha nem tegnap kezdtetek el játszani.

A Halo sorozatban mindig nagyon jó AI rendszer volt, és ezt nem érdemes kihagyni. A Brute-ok ? a legkeményebb ellenfelek a Halo 3-ban ? szigorú, hierarchikus rend szerint cselekednek. Az új eszközöket nagyon jól használják. Az X gombbal különböző kütyüket használhatunk, amik pillanatnyi támadási vagy védekező előnyt nyújtanak. Ezekett a Brute-ok is profin alkalmazzák. Sokszor lesz rá példa, hogy egy csapat Brute az Erőpajzs (a trailer-ben látott áttetsző, áthatolhatatlan buborék) védelmét, vagy a Regenerator (adott sugarú körben mindenki életerejét megnövelő zöld felhő) áldásos hatását évezi. De mivel természetüknél fogva agresszívak, elő tudjuk őket csalogatni a védelmet nyújtó zónákból.
Azt azért nem mondanám, hogy két harc soha nem ugyanolyan, de az biztos, hogy egyazon akciónkra többféle válasz érkezhet. Az ellenség intelligenciája magas, de a csapattagjainké sajnos nem. Azt már hallottuk, hogy Master Chief nélkül a világ elpusztulna, és ebben van valami. A tengerészgyalogosok viselkedése inkább vak aggastyánokéhoz hasonlít, a biztosító vonal tagjai úgy potyognak, mint a legyek és már azt sem értem, hogy az Elite tagjai miért féltek annyira a Arbitertől az első részben. Mégiscsak az Elite hadvezéréről van szó. Papíron tudnia kellene vigyázni magára.
A küldetéssorozat alatt Arbiter és Master Chief a legjobb barátok. Ha egyedül játszunk, akkor az AI veszi át Arbiter szerepét, és úgy ballag mellettünk. Úgy lenne fair, ha kivenné a részét a harcból, de ő inkább csak bámészkodik. Gyakorlatilag haszontalan. Mi értelme van az AI társnak, ha csak respawn-olni tud?



A Heroic és a Legendary single-player mód elég jó kihívás. A kooperatívról ezt nem állítanám. Egy tisztességes Halo-játékosnak nagyjából 10-13 óra végigmenni a Heroic nehézségi szinten, Legendary fokozaton ugyanez 4-5 óra, lazán. A Halo 2-től eltérően nem kapunk büntetést, ha társunk meghal. Ha nem egy egész horda ellenséggel harcolunk, akkor a társunk bármikor posztumusz visszaléphet a játékba. A Halo 2-ben ilyenkor újra kellett kezdenünk az utolsó checkpoint-tól.
De ne aggódjatok! A Bungie érdekes rendszert iktatott a kooperatív módba azoknak, akik nem szeretnének könnyedén végezni az ellennel. Ez egyszerre nehezíti és sokféleképpen újrajátszhatóvá teszi a játékot. A kalandvágyó lelkek nyilván megkeresték a rejtett koponyákat a Halo 2-ben. Ezek nemcsak elrejtve voltak, de gyakran elérni is nehéz volt őket. Sőt, csak a Legendary szinten szerezhettük meg a koponyákat. A Halo 3-ban újra szerephez jutnak, de a rendszerük megváltozott. A kevésbé profi játékosok is megszerezhetik őket, és érdekessé, változatossá teszi a Halo 3 harcait.



A koponyákat (legtöbbjük mindhárom nehézségi fokozaton megtalálható) a szintek kezdete előtt aktiválhatjuk, hogy érdekesebb legyen a dolog. Vannak, amelyek megnehezítik a dolgunkat ? eltünteti a HUD-ot és a célkeresztet, vagy az ellenség lesz tőle pontosabb a gránátokkal ?, mások csak jópofák. A Grunt Party koponya például konfettiket szór a fejlövések után. A Grunt-ok leszedését követő ünnepi hangulat komoly feszültségoldó. Köszönjük, Bungie!

A koponyák az új ? választható ? pontrendszerben is szerephez jutnak. A kooperatív módban bekapcsolhatjuk a killek és egyéb fontos akciók után kapott pontokat, hogy versenyhelyzet alakuljon ki a társunkkal. Végül is nem sokat jelent a Metascore pontszám, csak az egónkat növeli. De a Halo és a Halo 2 még mindig sikeres játék, és ez a Metascore-féle apróságoknak köszönhető. Ha már befejeztük a harcot, a kis dolgok miatt akkor is újra fogjuk kezdeni. Főleg akkor, ha a dicsőségért játszunk a barátainkkal (akár online vagy offline).

A Halo 3 lényege a multiplayer. Legyünk őszinték: a Bungie nem tehet mindenkit boldoggá. Továbbá, mivel nem lehet mindenkinek megfelelni, nem tudnak majd mit kezdeni a millió játékos egyéni panaszaival, akik 2007. szeptember 25-től 2010. szeptember 25-ig fogják nyomni az online meccseket.
Tehát beszéljünk a jó dolgokról! A Halo 3 a tökéletes középút a Halo 1 és 2 multiplayerei között. Először is: mindkét világból a legjobb elemeket mentették át. A rohampuska lett a legkeményebb fegyver, a 26. század M16-osa. Azonban kevés fegyver van, ami nem okoz halált, ha megfelelő kezekbe kerül.
A fegyverek változtatásaiért áldozatokat kellett hoznunk. A gépfegyverek hatása eltörpül a bivalyerős Brute Spiker ereje mellett. De egyik fegyver sem ér fel a halántékra mért ütések hatékonyságához.



Az egyik legjobb fejlesztés az Energiakard. A küldetéssorozat alatt keveset szerepel, de a multiplayer-ben új feladatot kap. Ha két ellenfél egyszerre használja, és összecsapnak, mindketten életben maradnak, de megbénulnak egy időre. Ebből hihetetlen harcok lehetnek. Mindkét fél bármelyik pillanatban beviheti a döntő csapást az őrült párbajban. Ilyekor egy gyors pofon a közelharc gombbal egyébként győzelmet érhet. Nem egy Soul Calibur, de az újraalkotott Energiakard megint frissnek hat.
Eddig nem látott fegyverek is felkerültek a listánkra. Az erős Spartan Laser-rel kettévághatunk egy Warthog-ot; a Ruthian Gravity Hammer-rel messzire repíthetjük a járműveket; mindkét kézben a feljebb említett Spiker-rel pedig közelről azonnal halálos sebet ejthetünk. Minden új fegyvert élmény használni, de egyikük messze kiemelkedik közülük. Semmi sem hasonlítható egy lángszóróval ránk rontó Spartan látványához. Használata nagyon jó elfoglaltság. Hogy kéred a bordáidat? Jól átsütve?

A Gravity Hammer és a Spiker néha túl erősnek tűnik, de minden fegyver le van korlátozva a Halo 3-ban. Ha eleged van abból, hogy felütnek a levegőbe a Gravity Hammer-rel, akkor ne menj hozzá közel, ne kerülj a hatótávolságába.
A fegyverek kiegyensúlyozása persze nem jelenti azt, hogy egyforma erősek lennének. Csak az erőnek ára van ? általában nehezebb célozni a komolyabb eszközökkel, nagyobbat ütnek vissza, vagy korlátozott a hatósugaruk.
A multiplayer-ben egy a fontos: a jó szórakozás. Ez pedig garantált. A Bungie-nak ezt kellett elérnie, tehát: mission accomplished. Lebilincselő, nagyon mókás, a többségnek nyilvánvalóan be fog jönni, akkor is, ha általában a méltatlankodók hangosabbak.



Remek új járműveket vezethetünk. A Bungie nem túlozta el, nem tömte tele a Halo 3-mat járművekkel, de nagyon jókat lehet furikázni. A legjobb a Brute Chopper. Ha a Fonz követné a Prófétát, csak ilyen járművekkel menne. Gyors, könnyen kanyarodik és halálos. Még erősebb is, mint kellene, de egy ilyen király motor mindenkinek kell. Ha valaki keménynek akar tűnni, akkor a Brute Chopper neki való.
A UNSC Marine egység elsősorban a Hornet kisrepülőt használja. A gép, ami képes  függőlegesen felszállni, nem lesz gyakori szereplő a multiplayer-ben, de jópofa eszköz. Nem lenne teljes a kép a személyes kedvencem, a Mongoose nélkül. A kétszemélyes motor nem támadásra való, de a sebessége révén keményeket üthetünk vele. Semmi sem jobb, mint körözni az ellenség felett, és hirtelen a fejükre koppintani.
A Halo 3 tizenegy multiplayer pályával érkezik, de még jönnek melléjük letölthető pályák az évek során. Ez eddig a legnagyobb kollekció a sorozatban. Tökéletesen különbözőek, nemcsak méretükben, de megjelenésükben is. A legtöbbjük tűzharcra és közelharcra egyaránt alkalmas. A nagyobb, nyitottabb terepek ? mint például a sivatagos Sandtrap ? a mesterlövészeknek kedveznek. De akik közelről szeretnek végezni az ellenféllel, azok a shotgun-nal uralhatják ezeket a pályákat is, ha nem maradnak sokáig a nyílt terepen.

Ha nem tetszik valamelyik pálya kinézetre, a Forge eszközzel megváltoztathatjuk. Ez az újítás évekig frissen tartja a tizenegy pályát. Nem módosíthatunk a geometriáikon, de bármilyen más dolgot átszabhatunk. Kedvünk szerint rendezhetjük a tárgyakat, fegyvereket, erőnövelőket, spawn pontokat és a célokat. Hozzáférhetünk egy Counter-Strike stílusú menühöz is, ahol pénzért új felszerelést, járműveket és egyéb tárgyakat helyezhetünk el a térképen. Az így átalakított pályákat elmenthetjük, és feltehetjük a Bungie.net-re.
A Forge azonban nemcsak térképszerkesztő. A térképen még szerkesztés közben játszhatunk, ki sem kell lépnünk a Fogre-ból. Ha úgy döntünk, hogy megváltoztatunk valakit, a főhősünk átvált ?megfigyelő? módra (mint a Guilty Spark-ban). Ezzel kikerülünk a tűzharcok hatása alól. Sőt, a menüből beszerezhetünk egy rakétavetőt, és visszaválthatunk normál módra, hogy mindenkit szétlőjünk. A Forge beállításainktól függően akár tucatnyi játékosunk is lehet egyszerre, aki a környezetet manipulálja.



A legjobb, ha kettes csapatokat alkotunk, ahol az egyik a megfigyelő módból dobálja a fegyvereket a másiknak. Vagy szerepjáték-stílusban, Mesélőként belenyúlhatunk az éppen folyó meccsbe. Szinte végtelen a lehetőségek száma. Nem is kell harcolnunk, hogy élvezni tudjuk a Forge rendszert.

Egy példa: három rivális honlapszerkesztővel találkoztam nemrég, hogy kipróbáljuk a Forge-ot. Először egymást gyilkoltuk, minden lehetséges eszközt kipróbálva a győzelem érdekében. De egy órán belül meguntuk, és összefogtunk, hogy a Halo történetének legnagyobb tűzijátékát hozzuk létre. Összehordtuk az összes lehetséges robbanóanyagot, aztán rájöttünk, hogy kell a levegőben respawn-olni 30 másodpercenként. Ezzel megvolt a lehető legjobb rálátás a tűzijátékra. Az eredmény egy hatalmas láncreakció volt irgalmatlan nagy robbanásokkal. Ugyanezen a pályán később harcot is szerveztünk, dacolva a szinte biztos halállal.

Ha kihasználjátok a játéktípusok gazdag lehetőségeit (mint a Halo 1 és 2-ben), és beléptek a Forge módba, látni fogjátok, mennyire sok lehetőség van. Az egyszeri játékosok talán nem élvezik annyira a pályák és a játéktípusok variálását, de a legelvetemültebbek éveket is játszhatnak anélkül, hogy megunnák. Még egyszer: minden térképet fel lehet tölteni, és meg lehet osztani.

Az online elemek minden eddigi konzoljátéknál messzebbre mutatnak. Mostanra már biztosan habzik a szátok, és már a küldetéssorozat halálos káoszán, az új fegyvereken és a Forge lehetőségein fantáziáltok. Most jön a kegyelemdöfés: minden videóra kerül, ami a Halo 3-ban történik. Ez nem EGY lehetőség, hanem automatikus. Akármikor játszunk a Halo 3-mal ? campaign, Forge vagy multiplayer ?, a játék 3D adatbázisa elmenti a meccset a merevlemezre vagy a memóriakártyára. Csak pár megásak a videók, de ez a visszajátszásokon egyáltalán nem látszik meg.

Mondjuk bevállalsz egy bátor húzást, és kilövöd a Mongoose-odat egy Man Cannon-ból (ez a katapult több multiplayer térképen is megtalálható), hogy a levegőből végezz egy orvlövésszel. Mondjuk nem vagy a szavak embere, és a haverod az istennek sem tudja elképzelni, hogy találtad fejen onnan. Ekkor előveszed a videót, és bebizonyítod, hogy nem hazudtál. Megállíthatod a filmet a lövés előtt, és körbeforgathatod a kamerát. Még látszik a rakéta füstje, ami épp a lövés előtt húzott el a fejed mellett. Aztán szépen lekövetheted a golyó útját egészen az áldozat koponyájáig. A fimeket ugyanúgy feltölthetjük, mint a pályákat, hogy a pórul járt orvlövész (vagy bárki más) okuljon belőle. Visszanézhetjük az egész küldetéssorozatot. Akarsz lassítva egy Scarab-et látni, ahogy felrobban? Nem probléma. Akarod látni, mit csináltak a társak, amíg Master Chief egy Warthog-on kergette a Brute-okat? Ezt is megteheted.

A visszajátszás rendszere fantasztikus, forradalmi, király cucc. A legjobb dolog a Halo 3-ban, komolyan. Annyi replay-t néztem meg idáig, hogy nem igaz, de újra és újra lenyűgözve állok előtte. A visszajátszások azért is ilyen jók, mert a játék gyönyörű. Csodálatos a grafika, de a gyors ütemű játék miatt sok részlet elvész. Egy robbanás előtt leállíthatjuk, és pásztázhatunk vele a harcmezőn.

A szilánk-effekt egyszerűen csodás. Mindig elkápráztat. A Brute Chopper hátuljából füst és por száll fel, miután a Spartan Laser piros csóvája elkapja. Master Chief páncélján közben a lemenő nap tükröződik. Figyelembe véve, hogy a Bungie minden pálya minden zugát folyamatosan renderel (ugyanis a visszajátszásban mindent megnézhetünk), hihetetlen technológiai vívmánnyal állunk szemben. Lehet, hogy nem a legszebb Xbox 360 játék, de minden eddiginél több munkát végez. Ezért meg lehet bocsátani a kisebb ugrásokat és a rajzfelületi hibákat. Ilyenekre bármikor számíthatunk.



A végére még egy nagyon jó hír. Azért kerültem idáig a hang témáját, mert annyira jó. Nélküle a játék nem lenne ennyire ütős. Amikor Master Chief nagyobb harcra készül, és beúszik a baljós zene, önkéntelenül feláll a szőr a hátunkon. A Halo harci zenéjét  tökéletesen eltalálták, futurisztikus katonai himnusz. Csak a maximumot lehet nyújtani ilyen grandiózus zenei erőművel a háttérben. Nem tudom eléggé hangsúlyozni, milyen fontos a zene a Halo-ban. A zene erőteljes, filmszerű és néha megható. A zene teszi emberivé a könyörtelen sisakos harcost. Az összes játék zenéje közül nálam a Halo 3 soundtrack-je nyert.
 

 

Hozzászólások

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.